<> HOW ABOUT THIS -

FLER BILDER

Hej, nu har jag försökt med att göra dethär inlägget jätte länge. Datorn har stängts av flera gånger och så men nu gör jag ett försök till! Det här med halsen har i princip gått över helt, så det känns skönt men nu kör jag på en förkylning istället, är helt täppt i näsan och allt, härligt! Haha, nejmen det går väl över snart hoppas jag. Har också blivit väldigt bränd idag så är helt röd på näsan och kinderna, inte så jävla vackert precis, men som tur va så gick det ju att sminka över. ;)  Innan jag stänger av datorn för att försöka sova i dethär tältet tänkte jag bara lägga upp bilder från dagen. Puss!


Pappa påväg ner till vattnet vid campingen för att bada


Vi åkte till ett annat ställe och badade lite senare


Kall coca cola i solen


Från en klippa där vi var och badade


Pastasallad


Bad- stället


Utsikt från nånstans vi var


Pappa vid ett slott


Samma slott


I en uppförsbacke nånstans, haha


Ett annat ställe vi var och badade på


Åt på harrys

Vid campingen




Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vecka-31.html :)

(Länka eller följ mig på Bloglovin för större chans)

2011-08-03 @ 13:13:18
URL: http://mallemusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0