<> HOW ABOUT THIS -

I whip my hair back and for

Hello,

Skulle egentligen träffat ellen & erika idag (lördag), men tyvärr så blev det inte så.
Jag har vart hemma hela dagen istället, förutom när jag följde med pappa för en liten stund sen till örebro  (bara för att komma ifrån hemmet lite)  för att hämta min bror.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, vi hörs. Puss!


slänger in en bild på min fina katt chaplin (tycker han endå påminner lite om katten som är i början av alice i underlandet konstigt nog..)



Om ni spolar till 1:44 och kollar en kort bit därifrån

Kommentarer
Postat av: malinfager

hahahaa ja men du är mitt lilla mongo så:D <3

2011-08-14 @ 10:26:45
URL: http://malinfager.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0