<> HOW ABOUT THIS -

I'm such a lady, but I'm dancing like a hoe


-fact..
  • Jag önskar ofta att jag var någon annan
  • Jag blir sällan arg, men när jag väl blir arg så kan det komma vilken skit som helst ur käften på mig, oftast så menar jag då inte vad jag säger
  • Får jag en komplimang förgyller det min dag! hihi
  • Mina vänner får mig att må bra, dom är dom bästa!
  • Det finns mycket jag stör mig på om jag ska vara ärlig...
  • Älskar choklad, finns inte många dagar i livet jag inte varit sugen på choklad
  • Hur många gånger jag än sett den, så tröttnar jag aldrig på att se filmen honey, en film helt i min smak!
  • Jag har haft två kaniner, en hamster och nu är det bara en katt kvar som är familjens
  • Desperate housewives och top model är mina favorit program.
  • Älskar att kolla på disney.
  • Jag har flyttat 4 gånger i mitt liv, bytt dagis och skola en gång
  • Jag älskar att fixa mig (sminka mig, fixa håret osv).
  • Jag älskar spa-behandlingar (ta hand om mitt hår- göra inpackningar, ansiktsmasker, peelingar osv, osv)
  • Älskar skvaller, är väldigt nyfiken av mig ;)
  • Har piercing i höger sida av underläppen och i naveln, tre hål i mitt vänstra öra, ett i mitt högra (har även haft ett hål till där brevid och i tragus, men det blev infekterat..).
  • Jag har en storebror som är 3 år äldre än mig.
  • Jag brukar sjunga för mig själv.
  • Jag kan aldrig spara mina pengar.. ska jämt köpa upp alla pengar jag har.
  • Jag älskar att dansa, börjar disco star brons nu till hösten!
  • Danmark, Finland och Sverige är nog alla de länder jag varit i haha.
  • USA är mitt drömland hihi
  • När jag var liten var jag väl en normalviktig unge haha, men när jag blev lite äldre blev jag väldigt kraftig och överviktig. Sen alldeles i början av tonåren gick jag ner en massa kilon och blev underviktig istället. Nu ligger jag på normalvikt/undervikt..



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0