<> HOW ABOUT THIS -

så jävla typiskt, att sånt här alltid ska hända mig..

Är på jävligt dåligt humör, skriver av mig lite.

Min fråga är VARFÖR, varför ska jag bo mitt ute i ingen stans och åka med en buss som tar typ en timme att åka varje morgon. Nu när jag klev utanför dörren imorse åkte bussen precis förbi, tycker att busschauffören borde ha sett det men nej, det gjorde han inte. 
Inte nog med det så får man en massa skäll och vara hemma från skolan för att ingen kan skjutsa en och känna sig dum för att man inte gick upp tidigare. Jag är ingen morgonmänniska och har aldrig varit det heller, så för mig brukar det vara jättesvårt för att ta mig upp på morgonen.

Det blir ju heller inte bättre av att min bror som dessutom själv missat bussen ett flertal gånner säger: du missar alltid bussen. vad är det med dig? och skriker att man är värdelös.

Det får mig att känna mig så jävla dum. Känns ju som att hela jag är fel..

Det är inte lätt när man har en famlij som gnäller på en varje jävla gång man missar bussen.

Tack för mig nu får jag sitta här hemma idag och ruttna pågrund av att jag gick ut några sekunder försent..




Kommentarer
Postat av: Paulina

Moa,du är inte värdelös!

Jävla busschaufför det var hans fel..

Jag älskar dig Moa precis som du är <333333333333

2011-08-24 @ 15:21:11
Postat av: evelina

oj.. men jag smsade ju dig klockan 6 och då svara du? :o <3

2011-08-24 @ 19:52:51
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0