<> HOW ABOUT THIS -

Sanningar om mig

  • Min riktiga hårfärg är mellanblond
  • När jag är arg/ irriterad för något, brukar det gå ut över andra..
  • Idag är jag på dåligt humör..
  • Tycker i nuläget att dom i min familj är idioter..
  • Ibland har jag svårt för att uttrycka mig på rätt sätt
  • Jag är i STORT behov av mycket pengar
  • Saknar mina fina vänner
  • Jag har gröna ögon
  • Känner mig ofta väldigt ful, jag jämför mig ofta med andra
  • Hade ett bättre självförtroende och självkänsla när jag var liten, när jag blev lite äldre sänktes det av någon anledning, nu är det sakta men säkert påväg upp igen
  • Jag är ungefär 160 cm lång
  • Har inte så lätt för att bli brun
  • Jag är väldigt lat
  • Vill mer än gärna bara sätta mig på ett plan påväg mot USA

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0