<> HOW ABOUT THIS -

We face tomorrow as we say goodbye to yesterday

Hejhej!

Jaa, försov mig en halvtimme idag och missade bussen precis.
Så nu låser sig datorn vid 9 istället för halv11 på vardagar, tack sååå mycket pappa...
Aja.

Jag & paulina var iallafall hos eve efter skolan! :)

Men är hemma nu och min älskade bror kom hem inatt från tyskland, som han varit i sen i onsdags (?).
Har faktiskt saknat honom.
Även om han kan vara djävulen själv ibland så kan han också vara en riktig ängel andra dagar.

Han köpte det här till mig i tyskland:

Parfymen som jag tänkte lägga ut ungefär halva min månadspeng på i slutet av månaden.
(Har också den andra som bara heter HEAT )


Choklad, det slår aldrig fel, hihi.

TACK SÅ MYCKET BROR MIN ♥



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0