<> HOW ABOUT THIS -

You need a real woman in your life, taking care of home and still fly

Var ju som sagt första dagen i skolan idag.
Malin & Sofia kom och hälsade på lite, eftersom dom fortfarande har sommarlov (malin har bytt till adolfsberg nu, där fia också går). Så var med dom, mella & eve en liten stund efter skolan idag också! :D

Sen skulle jag åkt till eyrabadet, men det var inte dom omklädningsrummen som det brukar vara idag, utan det var något gammalt sunkigt, trångt omklädningsrum istället så då ville jag inte, då fick det vara, hehe satt istället i bilen och lyssnade på musik medans pappa var och tränade och mamma kollade runt lite i några affärer och letade efter nåt skit.

Nu ska jag äta maaaat!

Sen ska jag läsa FRIDA!


xoxo

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: hahaha klart du får! visste inte om du kunde bara ;) vi tar bussen 15.22 så du kan följa med mig hem direkt efter skolan :) <3

2011-08-17 @ 19:52:46
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0