<> HOW ABOUT THIS -

You thought that I would fail without you but I'm on top

Hejhej!

Nu sitter vi inne på vårat hotellrum i Göteborg. :)

Idag sprang vi runt i lite affärer, så blev det lite shopping också. Senare åkte vi vidare till universeum. Åt sen ute på restaurang osv osv.

En grej som hände på kvällen när vi skulle ta bussen tillbaka till hotellet:
Har inte så stor koll på detdär, men det var någon fotbollsmatch här i göteborg och folk är ju som galna när det gäller vilket lag man håller på, så då blev det ett slagsmål mellan några, bara några meter ifrån där vi stod och väntade på bussen.
En låg ner medans dom sparkade och slog på honom, och en annan sprang mitt framför en buss och hans tröja hade blivit helt uppriven. Såg inte så mycket av det men fyfan vilken hemsk syn, blev skiträdd. Polisen kom ju snabbt dit (inkl. ridande poliser) som tur var.


Nu ska jag göra mig klar innan jag går och lägger mig, är jätte trött. Imorgon blir det liseberg!

God natt ♥

Lägger upp lite av dom bilder jag tog på universeum
. Det från shoppingen kommer i ett annat inlägg!


Krokodil


Apa


Sköldpadda


Groda


Groda


Fler grodor


Någon fågel


Någon annan fågel


Fiskar


En till fågel


Fiskar


Svärdfisk


Ormar


Fler ormar


En till orm


Haj (plus en massa andra fiskar)


Sjöstjärna


Fler fiskar




Närmre bild på sjöstjärnan som är på bilden över






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0