<> HOW ABOUT THIS -

15 år idag!

Idag, den 21 December fyller jag 15år!
Åh, det är så sjukt! Jag är så glad så jag nästan spricker! Haha. Fått många gratulationer idag! Och jag är bara så himla glad! Jag Älskar Er mina vänner! ♥

Har varit till frisören och klippt mig idag, handlat gran med pappa och käkat hamburgertallrik från parkhallen, osv hihi. Nu tänkte jag plocka upp i mitt rum, It's a huge mess..

Men innan lägger jag upp bilder på vad jag fått för presenter!

Hissgardin, kuddar och kuddfodral av mamma & pappa


Epilator av mamma & pappa


400 kr av mormor & morfar, eftersom dom inte kunde komma i söndags så fick jag av dom idag istället!


Tvål, schampoo, ljus av mormor & morfar


Blomma av mamma & pappa


Presentkort på bikbok för 200kr av min bror




Kommentarer
Postat av: malin

varsegoood! hoppas din dag har varit bäst,puss<3

2011-12-21 @ 22:31:41
URL: http://malinfager.blogg.se/
Postat av: malin

thankuuuu mosis<3

2011-12-21 @ 22:34:21
URL: http://malinfager.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0