<> HOW ABOUT THIS -

So I Guess I'm A Fool

Lite saker ni kanske inte visste om mej

1. Kan vara jävligt jobbig, seg och ibland vet jag inte ens vad jag snackar om när jag är trött- som jag är nu
2. Jag hatar att ha fel
3. Jag är otroligt sockerberoende
4. Har inte en jävla aning om vad jag vill bli
5. Det brukar vara så att antingen pratar jag knappt alls eller så pratar jag för mycket
6. Tror inte jag är nöjd någonstans med hur jag ser ut, ytterst sällan jag känner mig något fin
7. Jag är orolig för framtiden men samtidigt nyfiken
8. Jag biter på mina naglar, en ovana som jag verkligen inte vill ha, så fult
9. Jag är väldigt närsynt, funderar på om jag behöver linser?
10. Jag är rädd för att göra bort mig, alltså visst kan jag vara pinsam haha, men ja
11. Jag är osäker på mig själv
12. Jag kan vara lättsårad
13. Jag tröttnar ibland lätt på vissa saker, så som kläder, stil, ställen/platser jag är på osv, om ni fattar vad jag menar- dock är det inte alltid, men som sagt ibland så, vad det gäller vissa saker
14. Finns många saker jag önskar jag gjort annorlunda
15. Jag är långt ifrån perfekt




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0