<> HOW ABOUT THIS -

If perfect is what you're searching for then just stay the same

Hello gorgeous!

Vet ni vad? Jag är jävligt trött.

När jag kom hem efter skolan dröjde det inte länge innan mamma & jag åkte iväg till risbergska på öppet hus. Stannade där i kanske 5 minuter..? Sen ville jag inte vara kvar där inne något mer. Kändes som att den skolan inte passade mig riktigt. Känns så nu iallafall. Jag som var så inställd på det från början.

Menmen, vi ni vad? Det finns ju en skola vid namn Plusgymnasiet som jag har hört mycket bra om, verkar som en skitbra skola! Ett plus är ju att mella & eve också ska gå där och paulina också tror jag fast en annan linje. Det är dom jag vet som jag känner som ska gå där.
Vet dock inte riktigt än hur det blir med mig. Om den skolan passar för mig eller så. Får helt enkelt se. Ska prata lite med pappa om det och se hur jag ska göra med vissa saker osv. Hoppas det går som jag vill, för då vorde det great!

Jaja, tillbaka till ämnet. Efter det åkte vi in till marieberg. Käkade på mc'donalds. Sen kollade vi runt lite i affärer. Köpte en tröja (bild kommer nedan)!

Småhandlade lite grejer och sen så åkte vi och hämtade pappa vid busshållsplatsen. Letade även runt som tokar efter en chokladkalender. Kalla mig konstig men julen förstörs ju endå lite om jag inte får en chokladkalender som jag alltid har varje jul! Fick tillslut tag på en, (puh, julen räddad!)haha.

Nu ska jag ÄNTLIGEN hoppa in i duschen. Sen lägger jag mig i sängen och väntar på john blund som kommer när som helst! Natti♥

Tröjan jag köpte


Framsidan


Baksidan

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0