<> HOW ABOUT THIS -

Thank U ♥

Hade det jätte trevligt när släkten kom hit. Åt jätte god mat, kollade på Kalle Anka, hade julklappsbyte osv.
Dom åkte hem för ett tag sen och efter det fick vi våra julklappar av mamma & pappa! Är superglad! :D

Det här var det jag fick i julklapp:

(Syns kanske inte så bra på bilden) Mörklila läpp piercing (+ en extra kula) av kusinerna


Manikyr-kit av farmor & farfar


Britney Spears Parfym Fantasy, lotion & tvål av farmor & farfar


Olja för håret (Blir jättemjukt och glansigt, luktar gott också ;-)), Chokladklubba


Surfplatta
av mamma & pappa


Presentkort på bikbok - 250:- av mormor & morfar, Presentkort på ginatricot - 300kr av mamma & pappa


Bara att beställa tid nu så kan jag åka och fixa mina naglar - från mamma & pappa


Samma där, beställa tid så kan jag gå på fish spa - från min bror


(Dålig bild där också) Locktänger, plattång av mamma & pappa






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0