<> HOW ABOUT THIS -

Come take my hand, I won't let you go

Tänkte ta och skriva vad det var för nåt jag hade nudå.

Jag åkte till vårdcentralen i eftermiddags. Tog ett prov men det var osäkert än eftersom det egentligen skulle pågått i 48 timmar innan man kunde ta ett prov, för att veta helt säkert, och det hade börjat i förrgår kväll så det hade inte riktigt gått 48 timmar än, men vi tog ett prov endå.
Det var negativt så jag har antagligen något slags virus i halsen, hoppas det inte var något annat nu bara. Hoppas nu att det går över snaaaart!


Kan också berätta lite om vart jag varit och så de här senaste dagarna.

Kom till alva i Onsdags, sov där tills i går, sen åkte vi till mormor & morfar och sov där en natt, men fick redan åka hem vid halv8 eftersom jag mådde som jag gjorde, ett rent helvete att ha såhär ont kan jag säga,  längtar tills jag ska ta min alvedon igen om undefär en halvtimme och längtar som jag vet inte vad tills det är helt över..

Lite bilder från dagarna som varit

Min gulliga lilla kusin hugo gjorde en smoothie till sig


Nej, katten är inte död, haha det är deras fina katt molle, jag vet inte vad dom gör med han, haha


Utanför mormor & morfars lägenhet

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0