<> HOW ABOUT THIS -

Det här känns ju förjävligt

Blir ett nattinlägg nudå.

Hade jag inte fått dethär jääävla viruset så hade jag sovit hos eve nu och så hade vi och malin gått på stan idag (söndag). Men nej, nu måste jag vara hemma hela jävla dagen o vila istället och senare packa, för sen på måndag åker jag bort!
Det var tänkt också att jag skulle pierca underläppen idag, men det går ju inte heller pågrund av viruset jag fått.

Vill bli av med det NUUU! :(

Men när jag kommer hem igen (vilket antagligen blir på fredag natt eller nåt) så hoppas jag på att jag är helt frisk så jag kan pierca läppen och såklart få träffa mina underbara efterlängtade vänner!

Nu ska jag ta och kolla på nån film tror jag sen sova!

Sweet Dreams ♥


mmm, lördagsmys...


Inte helt ny bild nej..

Kommentarer
Postat av: evelina

krya på dig! <3

2011-07-31 @ 10:31:36
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0