<> HOW ABOUT THIS -

Haha, jamen det här är ju kul!

Lovar du att vara ärlig? Ja
Fullständigt namn: Moa Ingrid Marie Jonsson
Smeknamn: haha öhm.. har flera olika smeknamn på mig, inget specciellt sådär kanske.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Sånnahär sorgliga låtar haha.
Beroende av: Mycket
Vem behöver du mest just nu: ?
Vad tror folk om dig? Inte den blekaste
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? Håret, kroppen.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är nog bara mig själv antar jag, gör inget specciellt haha
Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv, va glad, snäll osv.
Brukar du skratta för dig själv? haha, ja ibland faktiskt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? - RING MIG
Var bor du? Mellan fjugesta & örebro
Trivs du där: Det gör jag väl
Äger du några converse: Ja
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nejj
Vad har du för mobil operatör: telenor
Är du allergisk mot något: Näe
Har du haft sex idag: nix
Nästa mål i ditt liv: Inte en aning,
Vem pratade du i telefon med senast? Alva
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg, att jag skulle krya på mig o så typ, hihi.
Antal timmar sömn inatt: Vet inte
Sov du ensam: Nä
Brukar du komma i tid: Ja oftast
När mår du bra: När jag är med mina vänner, familj, när jag är glad och allt är bara så himla bra! :D
När blev du fotad senast: Idag av mig själv, haha.
Hur känner du dig nu: Irriterad, sjuk...
Vanligaste färg på dina kläder: hm.. svart, vit, blå, ja lite olika
Vad tycker du om fötter: hm..
Vad saknar du: mina vänner, o mer.
Hade du en bra kväll igår: jadåå, bortsett från att jag hade ont i halsen så jag fick knarka alvedon, haha
Favoritdryck på morgonen: O'boy, juice
Rakar du benen: Jaahaa det gör jag
När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter tolv och senare
Är du blyg? Ja, ibland, när jag möter folk jag inte känner så bra
Sysslar du med någon idrott: Japp, eller det är uppehåll nu, men börjar i disco star brons i höst!
Vill du hellre ha mail än brev: Nja, spelar nog inte så stor roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte
Har du spytt offentligt: hm... nä
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Sånt brukar jag inte tänka på
Är du nöjd med ditt liv: Jadå
Är du bortskämd? Öhm, ibland kanske? hihi
Vad gör du i morgon: Bra fråga, beror på hur jag känner mig... blir det fint väder blir det väl att åka till harje kanske, annars kanske det blir marieberg? Eller så blir det att vara hemma och vila..
Vad är det värsta du vet? Äckligt drygt folk, vidriga saker, copycats osv.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte en aning
Vad behöver du just nu? nånting som får mig att bli friiiisk och PENGARRRR
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Beyoncé Knowles
Vad längtar du till? Mycket
Varför? För att jag gör det
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, har världens bästa!
Vad är det finaste du fått? Finns mycket fint jag fått
En speciell dag du minns: Finns så många speciella dagar
Tycker du om någon just nu:  Nej
Om fem månader: Börjar snart ett nytt år
Gröna eller röda äppeln:  Röda, tror jag
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det beror på vad det gäller
Gillar du golf: mja, lite kul är det väl endå.
Vilken tid gick du upp idag: typ... halv7
Har du sovit i din egna säng inatt
: nä
Har du strumpor på dig nu: nej
Vad ska du göra ikväll: Kolla på tv, ringa, äta, må dåligt, sova
Är det okej att gråta: Ja klart det är okej att gråta
När grät du senast: Idag
Laddar du ner musik och film från Internet: Det händer
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa allt jag ville ha och resa nånstans.
Bär du glasögon eller linser: Nej, har inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:  Nä, huvudsaken är väl att man tycker det är snyggt det man har på sig?
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika
Vill du gifta dig: Jaa, kanske det
Vill du ha barn: Jaa, när jag blir äldre
Solar du ofta: Borde sola mera oftare tycker jag
Är du bra på att laga mat:  Beror nog på vad jag ska laga

Gillar du att dansa: Älskar att dansa
Är du bra på att sjunga? Hihi, nej det tycker jag inte
Är du flygrädd: Nä, det är jag nog inte
Hur vig är du: Inte ett dugg vig
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola, vatten, eller nåt..
Vilken är din favoritglass: Vet inte
Tror du på ett liv efter döden: Jaa
Vad äter du helst när du ser på film: Nå gottt!
Bor dina föräldrar tillsammans: Jaa
Har du tandläkarskräck: nope
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvääällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, det har väl hänt nån gång men det var ett bra tag sen nu
Biter du på naglarna: Ja, men försöker sluta!
Röker du? Nej!
Senaste låt du hörde: Rihanna – California King Bed
Vad gör du på helgerna: lever mitt liv, haha jamen olika

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)

2011-07-29 @ 13:10:50
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-07-29 @ 13:12:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: evelina

hahhahha "RING MIG" men hörru gör det nu !

<333333333333333

2011-07-29 @ 19:28:41
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0