<> HOW ABOUT THIS -

Ja, vad säger man...

Somnade igen kanske vid halv1 idag, om det ska va så noga så igår då, haha!
Vaknade sen igen vid 20 i 5.  Skulle egentligen åkt till lillsjön idag igen med familjen men det regnade ju så jaa..

Ber om ursäkt för att jag inte har fixat någon ny design men jag har iallafall försökt fixa en ny i flera timmar nu, men jag får inte till någon bra.. men det kommer väl någon gång. Nu vet ju inte jag om det är någon som bryr sig men jaa, hehe.

Ja klockan har ju slagit förbi tolvslaget för längesen så det ärju lördag nudå. Så idag ska jag till mullhyttemarken ( hur man nu stavar det) med mami och så träffar vi alva, mormor, och två till där!

Nej nu ska jag sätta mig vid tv:n och äta chips. ;)

Pusss

Tänkte som så att jag skulle ta någon bild till min nya header, har tagit typ tuuuusen bilder men näe..
Här är
en av dom..









Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0