<> HOW ABOUT THIS -

Say what's on your mind


Haha, åh vilken dålig kvalité det blir när man speciellt tar i mörkret med camen.. (Jag vet inte heller vad jag gör för jävla min där menmen)

Färgade håret idag. Det är nog inget som syns på bilden här ovan. men det vart knappt någon skillnad endå, lite ljusare blev det väl men..
Avfärgningen dom köpte va skitdålig, allt som hände var ungefär att det vart lite ljusare.
Sen hade jag i en blond färg så att det vart ännu lite ljusare.
Men är inte nöjd, jag vill ju ha som på den bilden jag la upp i inlägget här nedan :(
Det kan ju i försej vara väldigt svårt att få eftersom att mitt hår är så tjockt och långt och att jag dessutom har färgat/tonat håret mörkt så många gånger innan..
Får se om mamma köper någon ny färg imorgon och färgar det en gång till innan vi åker. (Visserligen sliter ju det mycket på håret hehe, men vill man va fin får man lida pin. ;))
Målet är iallafall att jag ska ha en färg som jag är nöjd med innan skolan börjar.

Så var det ju det här med halsen också, har inte haft någon feber alls idag, hur skönt som helst (är på bättringsvägen! :D). Förut ikväll kände jag typ INGENTING ett litet tag, Oj jävlar vad bra det kändes. Men nu börjar jag känna av det litegrann igen, när jag hjäspar och så. Men Jaaja, nu blev jag lite nere, så nu tänkte jag ta och kolla på anagina - klipp, det muntrar alltid upp :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: Guevacci

ny chans i dagens blogg :)

2011-08-01 @ 13:51:33
URL: http://guevacci.se
Postat av: evelina

moa , du är så jädra fin!

2011-08-08 @ 21:30:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0