<> HOW ABOUT THIS -

All you need is love

Hej mina fina!

Tänkte ta och berätta om min dag. Har inte så mycket annat att komma med nu. Haha.

Tog bussen in till stan med evelina & melanie. Sen var det ju praktik igen. Sen åt jag med malin & amanda. Sen efter praktiken så gick jag runt en sväng på stan med malin. Sen bussen till där päronen jobbar med bror & elin (kusin). Sen skjutsade våran faster hem oss.
Sen iväg på utvecklingssamtal med mamma, det gick väl bra c: . Sen in till marieberg med mamma & pappa. Köpte present till bror där eftersom han fyller imorgon.

Nej, nu ska jag nog hoppa in i duschen snart och fixa lite och kolla på tv och så innan jag går och lägger mig.

Sleep tight♥


Tog en slarvig bild på dagens outfit också


Svarta tights, vitt baslinne, grå stickad tröja


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0