<> HOW ABOUT THIS -

Don't try to act like you've become someone else

Hello darlings

Kom hem för en liten stund sen och sitter just nu och äter pepparkakor. Är för lat för att göra iordning något riktigt mellanmål osv...

Annars har det ju varit en bra dag idag!
Nu tänkte jag kolla på gossip girl. Sen pluggaaaa

Ha det bra! Puss♥

Slänger in en bild på dagens också!


Hittar alla möjliga fel med den här bilden som att det ser ut som jag har väldigt breda axlar, cencuerade även min arm som blev helt fucked up och sen den där röran i bakgrunden osvosv. Men skitsamma, huvudsaken är att det syns vad jag har på mig för det är ju det som är meningen med bilden. Avslutar med det ser bättre ut irl.


Kommentarer
Postat av: evelina daulin åberg

sv: hahahaha tänkte fråga dig imorgon.. oups :d<3

2011-11-30 @ 23:14:50
URL: http://evelinainfocus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0