<> HOW ABOUT THIS -

I'm scared of lonely

Hej på er!

Berättar om min dag lite kort.

Mötte upp Melanie & Evelina vid busshållplatsen i stan och sen gick vi till våra praktikplatser.
Lunch med Amanda. Sen efter att jag hade slutat så åkte jag med bussen till mammas & pappas jobb.
Råkade dock gå av en hållplats för tidigt och skulle gå till jobbet därifrån men då gick jag förlångt istället, så pappa fick komma och hämta upp mig. Haha!
Aja, det gick rätt fort ändå, sen åkte vi och handlade på coop.
Annars har jag inte gjort någonting typ.
Får se vad jag ska göra nu.

Pusspuss!


Inte sådär jätte ny bild kanske..

Kommentarer
Postat av: malinfager

hihi tackdu :D <3

2011-11-12 @ 09:49:47
URL: http://malinfager.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0