<> HOW ABOUT THIS -

Sanningar om mig

1. Jag är drygt 1.60 lång
2. Jag är väldigt lik min pappa till sättet
3. Jag är rätt fåfäng
4. Jag har dålig självkänsla
5. Jag har vart på Beyonce knowles konsert 2 timesss
6. Jag gillar att bli uppvaktad, hehe
7. Jag vet inte riktigt vem jag vill vara eller vart jag ska ta vägen sen
8. Mina händer blir väldigt lätt torra och röda&blåa när jag är ute, vilket är jobbigt
9. Jag blir väldigt lätt förkyld när det blir kallare ute, vilket också är skitjobbigt
10. Jag har ett jävla kontrollbehov. Jag blir nervös när jag inte vet vart jag har sakerna haha
11. Jag bryr mig för mycket om vad andra tycker om mig

Kommentarer
Postat av: malinfager

hahaahah du också moa :D<3

2011-11-13 @ 13:06:56
URL: http://malinfager.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0