<> HOW ABOUT THIS -

Just be true to who you are

Hello gorgeous!

Försov mig och vaknade klockan 8, och skolan bröjar halv9.
Tur som jag hade så var ju mamma hemma och bilen också, så hon kunde skjutsa in mig. Skyndade mig så fort jag kunde, det tog 20 minuter, sen åkte vi iväg och jag kom väl 5 minuter försent ungefär, så det var ju inte så mycket, som tur var.

Sen jag kom hem så har jag käkat, suttit vid datorn sen följde jag med mamma och hämtade pappa vid tågstationen innan vi åkte vidare och handlade.

Nu tänkte jag ta mig en dusch och sen plugga mer på tekniken som vi har prov i imorgon.

Ha det bra!


Har inga nya bilder att bjuda på så denna får stå för ikväll, hah.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0