<> HOW ABOUT THIS -

Seg dag...

Har varit hemma och degat hela dagen..

Men finns inte så mycket man kan göra när man bor mitt ute i ingenstans och föräldrarna jobbar.
Man är inte gammal nog för körkort, har inte heller orken att cykla/ gå en eller flera mil i kylan, nej tack.

Men får se vad som händer imorgon! Åker nog in till stan på ett eller annat sätt. Ska bl.a presentera mig på min praoplats sen kanske jag träffar tjejerna där också, får se hur det blir helt enkelt!

Ha det fint!

På tal om annat.. Här har ni mig för ungefär ett år sen







Kommentarer
Postat av: Alva

Moa? kolla på min blogg och skriv vad du tycker om tröjorna jag la upp, vilken ska man köpa? jag har beslutångest.. :o tusen tack om du gör det! kram ♥

2011-11-01 @ 16:12:08
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0