<> HOW ABOUT THIS -

Why can't i be who I wanna be?

Antar att det inte är sånthär ni vill läsa om, men jag tänkte skriva av mig lite.

Jag är så jävla trött på dom som jämt ska hålla på och kritisera mitt utseende. Jo tack jag är redan fullt medveten om hur jag ser ut.
Jag behöver inte leta efter fel på mig,  jag behöver heller inte någon som talar om dom för mig, det är lugnt jag har redan hittat alla fel på mig som finns.
Jag vet att jag har förstora framtänder som syns klart och tydligt varenda jävla gång jag öppnar käften, så jag rent ut sagt hatar att öppna min käft, jag skäms något så enormt för mina stora framtänder. De är mitt största komplex.
Sen har jag ju en hel hög med andra komplex också, men det känns som att jag behöver inte sitta och berätta alla dom, för det är i stort sätt hela mig det är fel på.

Sen dessutom att jag  får höra att jag var tjock när jag var liten.. det är ju inte så att jag har missat det precis.
Kanske en anledning till att jag fortfarande tycker att jag är tjock och vill bli smalare, ibland.

Folk har ju påpekat saker som jag har komplex för, och även om dom säger att dom inte menar det igentligen, så vet jag endå att det ligger lite sanning bakom det dom säger, eftersom att jag har märkt dom sakerna på mig själv. Det kanske inte märks att jag tar åt mig, men sanningen är den att jag blir lite mer sårad varje gång.

Sen blir jag ju så otroligt glad när jag får höra något bra om mig själv osv, men grejen är den att jag tror mer och jag tar mer åt mig av allt det negativa jag får höra om mig själv än allt det positiva folk säger till mig.

Jag tänker alltid på hur jag ser ut, att jag vill ändra mitt utseende, varje jävla dag. Finns inte en dag utan att jag märker något fel på mig själv. Igårkväll bröt jag bara ihop, jag orkar inte mer, jag vill inte se ut såhär, men vadfan ska jag göra åt det? Varför ens försöka, jag duger ju endå aldrig, så känns det..

Vad jag försöker få fram av det hela är väl att jag inte mår så bra alltid även om det kanske verkar som det.
Allt märks inte alltid på utsidan.

Jag försöker vara stark, men det är inte alltid så jävla lätt helt enkelt.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Alva

NU FÅR DU FAN I MIG TA OCH HÅLLA KÄFTEN!!!!!!!! JAG BLIR SÅ HIMLAAAAAAAA LEDSEN NÄR JAG SER DIG SKRIVA SÅDANT HÄR. DET GÖR JU ÄNDÅ ONT I MIG NÄR MIN KUSIN MÅR SÅHÄR DÅLIGT, JAG VILL JU INTE DET. VERKLIGEN INTE. och det jag INTE FATTAR är att du är ju SÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄVLAAAAAA FIIIIIN UNGE! VADFAAAAAAAAAAAAAN SKA DU BEHÖVA ÄNDRA PÅ????????? ETT HÅRSTRÅ SOM HAR RÅKAT KOMMA LITE FEL PÅ HUVUDET, FÖR VAD FINNS DET ATT ÄNDRA PÅ? JAG FATTAR INGENTING AV VAD DU SÄGER IBLAND. FÖR DET ÄR HELT OFATTBART. HUR FAN KAN DEN FINASTE UNGEN I VÄRLDEN TYCKA ATT HON SJÄLV ÄR FUL? DU ÄR JU FAN I MIG MISS SVERGIE!!!!!!!!!!! TA OCH TÄNK OM MOA, DU ÄR FIN, FINT HÅR, FINA ÖGON, SMAL, FINA KLÄDER, BRA BETYG I SKOLAN, DU ÄR SNÄLL, OMTÄNKSAM, ROLIG OCH ALLT. DU HAR VERKLIGEN ALLT. VAD MER FINNS DET ATT HA ÄN ETT SÅ JÄVLA VACKERT UTSÉENDE SOM DU HAR, BRA VÄNNER & FAMILJ, SKITBRA BETYG I SKOLAN JU OCH ALLT. VAD ÄR DET SOM FATTAS EGENTLIGEN? INGENTING. INSE NU ATT DU ÄR VÄRLDENS FINASTE MÄNNISKA HÄR I HELA UNIVERSUM. TÄNK PÅ DET JAG SKREV HÄR, JAG BLIR VERKLIEGN LEDSEN NÄR JAG LÄSER ATT DU ÄR SÅ HIMLA LEDSEN ÖVER DET HÄR, FÖR DET SKA DU INTE BEHÖVA VARA. DU SKA ISTÄLLET VARA SKITGLAD OCH GÅ OCH SKRYTA. HOPPAS DU LER LITE IALLAFALL NU NÄR DU LÄSER DET HÄR, FÖR DET KOMMER PRECIS IFRÅN HJÄRTAT. JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA KUSIN!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-10-05 @ 17:08:03
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/
Postat av: evelina

MOA!

du är INTE ful, låååångt ifrån! för det första så märker man inte av att du har "såkallade" stora framtänder, vi vet båda två vem som säger mest om det i skolan om när du var liten osv, och han har ju inget vett i skallen och det har vi alltid vetat. du ska itne ta åt dig av sånna där saker som inte ens är sanna, när folk pekar ut fel på folk så är det inte människans fel dom pratar om, utan deras egen! jag tycker att du är jättefin och perfekt som du är och du ska inte behöva skämmas för nånting, hör du det?

jag älskar dig moa <3

2011-10-06 @ 07:14:17
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0