<> HOW ABOUT THIS -

It's okay not to be okay

Hej på er!

Jag har en sån jävla huvudvärk just nu, och är trött som fan, orkar knappt röra på mig..
Men ska in till eyrabadet snart iallafall, åkte ju aldrig dit igår eftersom att sega pappa kom med en massa ursäkter om att vi inte hann osv, så vi åker dit idag, annars blir det väl aldrig av. Men tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag gör mig i ordning.

Vi var iallafall på gymnasiemässan idag, var tänkt att vi skulle dit ikväll också, men så blev det inte, tänkte då stanna i fjugesta en stund istället innan jag skulle in till eyrabadet, men pappa kunde ju inte hämta senare än halv5 och vi slutade 10 i 4, så det var ju ingen idé. Får stanna kvar imorgon istället!

Iallafall, när jag kommer hem sen igen ska jag plugga... ovanligt? Ae.

Puss




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0