<> HOW ABOUT THIS -

When I see your face, that's not a thing that I would change, cause you're amazing just the way you are

Helluu

Blev en sväng på stan med mina finisar eve & mella!
Träffade även på fanny som var med några vänner, så vi pratade med henne en liten stund innan vi skulle hem!

Haha, innan vi såg fanny så kom någon vän till henne fram till mig, som jag inte hade någon aning om vem det var och han bara: tja, moa! Hur är det? eller något sånt, och jag sa typ: Vem är du? Känner inte igen dig, osv haha!

Fick 200kr av pappa, för att jag skulle in till stan och tjoff, så var pengarna slut..

Tog ett hål i örat där uppe (Dålig bild, men den får duga, ni ser ju var den är iallafall ;))


En läpp piercing


Candy candy candy...

NU:

Läsa nya numret av FRIDA som jag fick idag, sen tänkte jag hoppa in i duschen och efter det kanske kolla på tv eller nåt innan jag ska soooova.

xoxo

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0