<> HOW ABOUT THIS -

Saker som jag stör mig så jävla mycket på

  • Folk som tror att dom vet allting.
  • Folk som inte inser när dom har fel..
  • Dom som kör med omogna skämt och tror att dom är roliga.
  • Fake skratt, alltså när man verkligen hör att någon fake skrattar,  (vet inte riktigt hur jag ska förklara, men hoppas ni fattar), det är ju bara pinsamt.
  • Dom som tror att dom bestämmer över alla, tror att dom kan göra som dom vill.
  • Riktiga Egoister (vilket jag själv kan var ibland men, heh.)
  • Dom som börjar dryga av ingen orsak.
  • Dom som inte fattar när dom ska sluta.
-over and out.

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt den här veckan då? :) Kramar!

2011-09-20 @ 12:50:17
URL: http://Sannalitens.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0