<> HOW ABOUT THIS -

Wait, wait, wait, I'm alive

Hej på er! Ledsen att jag inte har bloggat något idag. Men har inte haft något att blogga om så, jah.
men..
Jag är fortfarande inte bra så har fått varit hemma hela dagen, har knappt gått utanför dörren ens sen i torsdags. Lär ju inte hända att jag gör det imorgon heller, eftersom att jag kommer få vara hemma från skolan imorgon också, Känns ju jävligt kul..
Nejmen, jag tror nog att jag är bra tills på tisdag, så jag kan komma till skolan då!

Har valt att hoppa av dansen också.. Känns ganska tråkigt.
Men det är ganska svårt nu, för jag skulle få komma upp två nivåer (disco guld star) eller vad man ska säga eftersom att vi var alldeles för få i den gruppen som vi var i nu.
Så det skulle vara ikväll då istället, men eftersom att jag inte ens kan gå  ikväll och dessutom inte ens har tränat på dans stegen vi har nu och det kommer fler och fler dans steg som man ska lära sig så kommer jag komma ännu mer efter. 
Men tror nog att jag börjar igen till vårterminen istället.

Iallafall, mamma åkte till chokladmässan i askersund förut och fick med sig lite godsaker hem. ;)









Vet att det kanske inte ser så fint ut med prislapparna på, men det är nog inte så mycket jag kan göra åt det nu, hehe
Snart tänkte jag ta mig ett härligt bad eller nåt.
pusss



Kommentarer
Postat av: malin

okej bra!

bråååk :( <3

2011-09-11 @ 19:53:20
URL: http://malinfager.blogg.se/
Postat av: malin

tack hjärtat!

Du på tisdag, kan jag låna din vit stickade tröja och en svart bandeau? :$ <3

2011-09-11 @ 20:56:50
URL: http://malinfager.blogg.se/
Postat av: malin

hihih okej, tck :D <3

2011-09-11 @ 21:15:38
URL: http://malinfager.blogg.se/
Postat av: Alva

Såg du smset jag skickade till dig? För jag fick aldrig något svar på det, du svarade aldrig! Men strunt samma haha :p



Hahaha, nu har du iallafall LITE choklad att äta, du som älskar choklad! Det ser iallafall väldigt gott ut, åååh advundsjuk :(



Men ha det så bra vännen min! Och krya på dig, hoppas du blir frisk nu eller snart iallafall så du kan komma igång igen, vad tråkigt med det där med dansen :( Hoppas det löser sig! Puss och kram! ♥♥

2011-09-11 @ 23:01:05
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Veckans blogg avslutas imorgon måndag!



Om du vill vara med och få chansen att synas för ca 400besökare/dag klicka på länken nedan och var med, glöm inte att följa sidan också med bloglovin :)



http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html

2011-09-12 @ 00:33:49
Postat av: Alva

Såg du smset jag skickade till dig? För jag fick aldrig något svar på det, du svarade aldrig! Men strunt samma haha



Hahaha, nu har du iallafall LITE choklad att äta, du som älskar choklad! Det ser iallafall väldigt gott ut, åååh advundsjuk



Men ha det så bra vännen min! Och krya på dig, hoppas du blir frisk nu eller snart iallafall så du kan komma igång igen, vad tråkigt med det där med dansen Hoppas det löser sig! Puss och kram! ♥♥

2011-09-13 @ 15:25:00
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0