<> HOW ABOUT THIS -

I guess I'm just another chica gone loca

  • Jag kan vara en jävla bitch ibland alltså-(tycker iallafall jag), vilket jag verkligen inte vill vara, jag vill inte vara dum men kan inte vara snäll heller helt enkelt, hur jag än försöker bättra mig så går det inte. Det har liksom blivit en del av den jag är hahaha.
  • Jag får väldigt lätt skuldkänslor.
  • Jag kan väldigt lätt bli irriterad men det kan gå över lika fort igen.
  • Jag erkänner att jag kan vara väldigt jobbig ibland, haha.
  • Jag har svårt att ta kritik.
  • Känner att jag inte rikitgt varit mig själv i en tid nu, det kanske inte märks utåt men jag vet inte riktigt vart jag står, jag har tappat bort mig lite på vägen någonstans känns det som, tur att jag har så underbara vänner, ni gör mina dagar, utan er hade jag verkligen varit nere på botten, men ni håller mig vid liv! Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Paulina

älskar dig moa <3

2011-09-02 @ 16:35:50
URL: http://thelifeofpaulina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0