<> HOW ABOUT THIS -

You see these tears fallin down to my ears, I swear you like when I'm in pain

ÅHHHH, jävla skit..

Ja nu har jag ju fått dom där blåsorna igen som jag sa. Det gör så in i helvetes ont. Just nu hjälper ingenting särskilt mycket för att det ska kännas bättre. Varken Ipren, eller detdär munsköljet, eller något. Känns förjävligt rent ut sagt.

Fick inte gå till skolan idag.. Jag har redan fått varit hemma från skolan den här veckan, jag orkar inte vara hemma mer nu.

Men har ingen feber den här gången  iallafall, så det känns ju bra, men kanske inte ska hoppas för mycket på att jag inte kommer få någon för det kanske kommer sen..

Nu ska jag väl kolla på någon film, så bloggar jag senare ikväll! Puss





Bild sen i lördags (?)

Kommentarer
Postat av: Alva

alltså va? neeeej, tror du att jag vill göra dig ledsen? :o herregud, mupp! jag menade eftersom vi var så små på bilden och nu är vi ju stora i åldern, så jag skulle bara skoja med dig och säga att den togs sist du var hos mig för att vi fortfarande är sådär små, fast vi är ju inte alls sådär små längre, nu är vi ju tonåringar, men jag var ironisk när jag sa att den togs förra gången du var hos mig för attvi fortfarande är sådär små, varenda läsare fattar ju att jag skojar!



och förresten, hur kunde du tro att jag skrev något som du skulle ta det fel på, vad ska du ens ta fel på? det finns väl inget att ta fel på? du var lika söt och snäll där som du är nu, så vad finns det att ta fel på? :|<3

2011-09-09 @ 16:02:15
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/
Postat av: evelina

sv; jag har no eftersom jag inte klarade provet, sen är det so hemuppgift vi fick med som ska vara klar på torsdag tror ja de var, sen engelska som är till onsdag om ja minns de rätt, matte tog ja med hem för jag ligger efter i haha! <3

2011-09-09 @ 17:27:10
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/
Postat av: evelina

sv; haha ja de får du göra ;) <3

2011-09-09 @ 18:06:44
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0