<> HOW ABOUT THIS -

It's a beautiful day, now watch some idiot screw it up

Kom typ precis hem. Sitter och äter choklad som mellis.. Känner mig nyttig som fan.

Jo, första skoldagen idag då. Helt okej, bortsett från att det alltid ska finnas några äckliga idioter som håller på, även fast man inte gjort dom ett skit. Väx upp för fan!
Så glad att jag har mina vänner hos mig, utan er skulle jag inte ha någon ork, loveu guys!

Ska alldeles strax börja med lite homework.. J.A.G  O.R.K.A.R  I.N.T.E

Later










Kommentarer
Postat av: melanie nilsson

vi går framför dig som ett par livvakter och stoppar allt skit, och strunta i alla jävla fula idioter som verkligen inte kan se felen på sig själva och måste sätta dom på dig. haha så patetiskt såre blir bara skrattretande. vi älskar dig snuttan <3

2012-01-10 @ 21:46:25
URL: http://melanienilssonn.blogg.se/
Postat av: Helen

Så lite så :)



Har ni redan fått hemläxor från skolan? :( Usch va hemskt att få det första veckan :(

2012-01-11 @ 16:46:48
URL: http://heleeens.bubbleroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0