<> HOW ABOUT THIS -

Yeah, well the muthafucking queen is back bitch, go hide under a muthafucking rock

Hej allihopa!

Har varit en bra dag idag, det är det alltid när man har sina vänner där hos sig. What can I say, my life would suck without them.

Jag är nu hemma. Var iväg och handlade med mamma & pappa förut. Var tänkt så att jag skulle iväg till eyrabadet också. Men sen så orkade jag inte. Fast nu ångrar jag mig lite. Aja, ska snart sätta igång någon film tänkte jag.
Ni får ha det så bra!

Lite egenkär sådär..














Kommentarer
Postat av: evelina daulin åberg

sv: vi får prata på måndag eller imorgon på telefon. älskar dig mosan<3

2012-01-21 @ 14:41:58
URL: http://evelinainfocus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0