<> HOW ABOUT THIS -

I came to win

Hej på er!

Vet inte vad jag ska skriva om men, jag får väl skrapa ihop något åt er, haha.

Igår så fick jag skitont i magen i slutet av dagen och mådde illa osv.
Pappa kom och hämtade mig när vi slutade så jag slapp åka buss hem. Så jag kom hem lite fortare iallafall.
Det kändes lite bättre på kvällen.
Men det känns inte helt bra idag heller så är hemma idag och vilar.

Men jag är nog tillbaka imorgon igen!
Har ett spanska prov framför mig imorgon och ett matteprov som jag missade idag.
Får väl se hur det går.. Wish me luck

Hörde att min katt spydde på nedervåningen nu också. Grose.. Vill inte gå ner dit nu. Mamma kommer inte hem förrns 5. Då får hon plocka upp det.

Ja, jag vet inte. Har inget annat att komma med just nu.

Vi hörs, hejdå!♥







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0