<> HOW ABOUT THIS -

I don't wanna fall back on my face again

Hej på er!

Har nog inget annat att berätta än om just min dag så jag tar väl och gör det då.

Tog bussen in med Mella & Paulina. Prao. Lunch med Paulina & Amanda. Prao. Slutade vid 2.
Gick runt i stan, pratade en stund med Amanda och väntade på att Malin & Sofia skulle komma.  Men jag skulle gå strax efter dom kom, så det blev inte alls länge, nån minut eller så kanske? haha jag vet inte.

Kom hem. Var skithungrig och proppade i mig något onyttigt skräp jag hittade i skåpen, haha. Läste i FRIDA som jag fick hem idag, men somnade tillslut för jag är så jävla trött.

Fökyld har jag blivit också.. Men hoppas det inte blir värre bara och att jag blir av med den snart!

Käkade för en stund sen och tänkte nu gå till köket and make some popcorn. C:

c ya

Har säkert lagt upp denhär bilden förr.  Nåja den får duga för ikväll.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0