<> HOW ABOUT THIS -

Prao


Kom hem för ett tag sen.
Det var ju första praodagen idag.
Åkte först in med bussen med Paulina, Evelina & Melanie. Sen gick vi till våra praoplatser.

Dom var verkligen jätte trevliga där jag var. 
Har fått ett schema där det står att jag ska börja 9 varje morgon och sluta 2 varje dag utom måndag då jag slutar 3. Härligt!

Lunchade sen med Amanda & Paulina.

Gick förbi Amanda när jag hade slutat, så pratade med henne lite. Sen träffade jag på eve & malin. Då gick vi till Paulina och pratade lite med henne sen kom även Johanna dit också. Sen gick jag, Eve, Malin & Johanna till där Mella var och väntade där. Malin & Johanna drog lika snabbt. Sen kom Mella ut efter en stund. Vi gick och mötte nån Henrik. Men jag drog strax där efter för mamma och pappa kom och hämtade mig.
Åkte och handlade lite snabbt, sen åkte vi hem.

Är grymt trött. Men nu ska jag äta, sen duscha. Sen lägger jag väl mig och kollar på en film eller något om jag inte somnar. hehe puss!


Hade ingen bild, fick bli en från arkivet

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0