<> HOW ABOUT THIS -

It's amazing how you can speak right to my heart

Hello there mates!

Såhär har min dag sett ut:

Åkte med bussen in till stan. Eve, Mella & jag gick till våra praktikplatser.

Började ju bra med att när jag skulle dra en vagn så kom den mot min häl, lyckat... Det gjorde ont som in i helvete. Så har gått runt och haltat hela dagen. Lunchade med Amanda, sen gick vi runt lite i stan. 

Slutade ju vid 2 så gick runt lite i stan sen kom Malin & Sofia. Sofia drog lika snabbt som dom kom med några andra.
Så jag & Malin gick runt lite på stan. Köpte en earcuff (lägger kanske upp en bild på den sen). Lite senare drog jag vidare till bussen hem. c:
Ska snart käka.
pusspuss!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0