<> HOW ABOUT THIS -

WAAAZUUUP?!

Hej alla! Allt bra?

Jag är iallafall hemma nu, kom hem strax efter 3 tror jag nog att det var?

Hur som helst. Nu till min dag.

Bussen in till stan med Paulina, Evelina & Melanie. Sen vidare till praktiken. Sen lunch med Paulina. Efter det gick vi vidare till La baugette där Amanda och en till var som praktiserar på samma plats som henne. Minns dock inte vad hon heter. :o Ja, ojdå.. Well well. Därefter gick vi tillbaka till våra praktikplatser. Sen slutade jag vid 2. Gick runt lite och sen tog jag bussen hem.

Känns nästan lite sorgligt att det är sista dagen imorgon. Jag menar dels så är jag jävligt skoltrött.
Sen så är det jätte trevlig personal där jag är och  det är ganska lätta saker jag får göra, det är inte så jobbigt plus att jag får alltid sluta tidigt och så kan jag gå upp lite senare på morgonen och så ligger det i stan dessutom, så man har nära till allt. Haha.

Nu sitter jag iallafall framför tv:n. Ska färga håret lite senare, har fått utväxt, vilket inte är vackert, det ser förjävligt ut rent ut sagt.

Vi hörs, hejdå!




Hur var det nu med att jag skulle sluta äta sötsaker mitt i veckorna? Hmm...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0